Het aftellen is begonnen!!! - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Sarah Goorbergh - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen!!! - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Sarah Goorbergh - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!!!

Door: Sarah van den Goorbergh

Blijf op de hoogte en volg Sarah

10 Januari 2016 | Nederland, 's-Gravenhage

Het is bijna zover! Over een maand zit mijn eerste dag er net op. 10 februari vlieg ik naar Singapore om daar een stage te lopen voor 6 maanden. Ja, Singapore ja. 1 maand geleden had ik nog nooit van dit land gehoord. Ik wist zelfs niet waar het precies lag. Heel erg spannend dus en het is allemaal iets anders uitgepakt dan dat het in eerste instantie zou zijn. Ik had namelijk plannen om naar Hong Kong te gaan en velen van jullie hebben mij daar dan vast ook over gehoord. Het is uiteindelijk Singapore geworden, maar daar heb ik net zoveel zin in! Elke dag 30 graden, lieve mensen, lekker eten en genoeg mooie dingen om te bekijken en bezoeken!

Ik ga mijn stage lopen bij VML Qais, dat is een internationaal online marketing bedrijf. Binnen dit bedrijf zijn er verschillende teams en projecten. Ik word geplaatst in het business team en wordt verantwoordelijk voor de werving van nieuwe klanten. Ik moet hiervoor op bedrijfsbezoeken en presentaties geven. Daarnaast ga ik een onderzoek doen hoe ze binnen deze digitale agency met de 3 P's (planet, people and profit) aan de slag kunnen zonder dat de winst er onder door gaat. Ik ga hopelijk nog heel veel andere leuke en leerzame dingen doen, maar zo hebben jullie in ieder geval een klein beeld over mijn stageplek. Mijn huisvesting heb ik al geregeld. Ik ga samen wonen met een Duits een Indonesisch en een Amerikaans meisje. Zij zijn alle 3 ook studenten, dus zitten in hetzelfde schuitje als ik. Ik deel samen met hun 1 kamer, dus ik ga waarschijnlijk ook veel met deze meiden optrekken.

Ik ben van plan om in de weekenden leuke tripjes te maken. Singapore is een land waarvan uit je goed kunt reizen naar mooie landen als Indonesië, Thailand, Australië, China en Maleisië. Dat ga ik dan ook zeker doen! Ik hoop dat ik jullie via deze weg dan ook goed op de hoogte kan houden van mijn avonturen en bijzondere dingen die ik mag gaan zien.

Ik heb in de eerste week van Februari nog een week met tentamens, dus voor mijn gevoel is het allemaal nog wat onrealistisch. Maar mijn vaccinaties zitten in mijn lichaam, de hoognodige rokjes, jurkjes en slippertjes liggen al klaar en alle papieren zijn geregeld. Voor nu ga ik nog even een paar dagen genieten van mijn lieve vrienden en familie in Dronten en Den Haag.

Ps. Mochten jullie nieuwsgierig zijn naar het bedrijf, hier is een link en kun je er alle informatie over vinden ;)
http://www.vmlqais.com/

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Gravenhage

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2016

All 3 weken een Singaporean

16 Februari 2016

First days !!!

10 Januari 2016

Het aftellen is begonnen!!!
Sarah

Actief sinds 30 Nov. 2015
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 2703

Voorgaande reizen:

30 November 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: